- deschiderea procedurii de insolventa ( analiza economico – financiara, analiza juridica, stabilirea cauzelor care au dus la insolventa societatii, analiza posibilitatilor de reorganizare, intocmire cerere si acte anexe
- administrarea in perioada de observatie (analiza economico – financiara, programe de reducere a costurilor, conducerea societatii pe toate nivelele
- reorganizarea societatii ( intocmire planuri de reorganizare, monitorizarea activitatii, consultanta in management, asigurarea unei bune derulari a planului de reorganizare incluzand raportarile catre instanta si creditori )
- lichidarea societatii ( conservarea si evaluarea bunurilor, recuperarea creantelor, valorificarea bunurilor, distribuirea sumelor catre creditori )
- consultanta pentru indeplinirea formalitatilor de incepere a lichidarii la Registrul Comertului/Registrul asociatilor si fundatiilor, etc.
- analiza economico – financiara, analiza juridica, notificare creditori, intocmire tabel creditori, evaluarea si valorificarea bunurilor, achitarea crentelor societatii, distribuirea activul ramas intre asociati, intocmirea raportului si bilantului final al lichidarii.
- analiza economico – financiara, analiza juridica
- intocmirea si aprobarea proiectului de concordat preventiv
- urmarirea concordatului
- consultanta in management
- asistenta creditori/terte persoane
- intocmire planuri de reorganizare
- recuperari de creante
PLAN DE REORGANIZARE-ARHIVARE ELECTRONICA SRL.pdf